Реєстрація ПП – послуги Київ
Юридична компанія «ТОВ КИЇВ» надає послуги з реєстрації/відкриття/оформлення приватного підприємства ПП/ЧП для Вашого бізнесу у найкоротші терміни. Замовивши послугу у нас ви отримаєте якісний сервіс а також дуже швидке виконання вашого замовлення. Наші фахівці задовільнять ваш запит у повному обсягу. Реєстрація ПП/ЧП Київ ціна – якісно і з гарантією.
Реєстрація приватного підприємства ПП
Реєстрація ПП – процедура, яка не терпить недбалості. Адже реєстрація приватного підприємства легко може зайняти більше часу або вимагати зайвих витрат у разі, припустімо, помилок внаслідок звичайної неуважності під час заповнення паперів. Втім, професійна реєстрація ПП у Києві та інших регіонах України цілком доступна за прийнятними цінами.
Приватне підприємство – що це?
Реєстрація ПП (приватне підприємство) передбачає створення нового суб’єкта правового поля (юридичної особи), заснованого на приватній власності власника (або кількох). Тому власне вартість реєстрації ПП дорівнює вартості офіційного присвоєння цього статусу на державному рівні.
При цьому сплатити вартість реєстрації ПП та стати повноправним власником нового підприємства може не лише юридична особа, а й фізична. Більше того, не обов’язково резидент, адже згідно із законом це можуть зробити і нерезиденти. Створення своєї справи у формі ПП передбачає певні переваги.
Переваги реєстрації приватного підприємства ПП:
- Можливість вибору системи оподаткування: на загальних підставах чи єдиний податок;
- Обмеження відповідальності власника щодо розміру статутного капіталу;
- Відсутність вимог щодо формування статутного капіталу.
Звичайно, подібний формат підприємництва має і свої мінуси. Наприклад, можливі варіанти взаємодії всіх власників ПП досі не мають чіткої системи врегулювання на рівні чинного законодавства України.
При необхідності всі деталі можна заздалегідь прописати у відповідних розділах статуту компанії.
Документи для реєстрації ПП власник фіз. особа
Реєстрація ПП передбачає надання держ. органам переліку відомостей, визначених законом. При проходженні такої процедури, як Реєстрація ПП Україна, документи залежать від того, юридична або фізична особа реєструє бізнес:
Копії паспортів та ідентифікаційних номерів власників, директора та бухгалтера
Назва та юридична адреса ПП
Вибір КВЕДА для ПП
Розмір статутного капіталу ПП
Контактний номер телефону та адреса електронної пошти
Запланована система оподаткування
*Реєстрація приватного підприємства також передбачає визначення категорії КВЕД (чим саме ви займатиметеся) та, звичайно, найменування майбутнього ПП.
Також незалежно від того, хто саме (юр.особа чи фізична) подає документи, реєстрація ПП у Києві та інших регіонах передбачає позначення розташування підприємства, контактів (телефон, ел. пошта) та розміру статутного капіталу.
Документи для реєстрації ПП власник юрособа
Реєстрація ПП передбачає надання держ. органам переліку відомостей, визначених законом. При проходженні такої процедури, як реєстрація ПП Україна, документи залежать від того, юридична чи фізична особа реєструє бізнес.
Свідоцтва про реєстрацію юр. особи (власник) та статутні документи
Копії паспортів та ідентифікаційних номерів директора та бухгалтера
Назва та юридична адреса ПП
Вибір КВЕДА для ПП
Розмір статутного капіталу ПП
Контактний номер телефону та адреса електронної пошти
Нерезидентам (власникам) знадобиться також витяг з торгового/судового/банківського реєстру з даними про реєстрацію зарубіжної фірми – засновника
Запланована система оподаткування
*Реєстрація ПП завершується шляхом отримання засновниками реєстраційних та статутних документів, що підтверджують його існування у державному правовому полі.
Ці документи необхідні для оформлення будь-яких офіційних взаємин із держ. органами, підприємствами та іншими юридичними та фізичними особами.
Вся процедура реєстрації поетапно виглядає так
- Вибір назви приватного підприємства та його перевірка у державному реєстрі ЄДР
- Підготовка рішення власника про створення ПП та його статуту
- Оформлення та надання необхідних реєстраційних документів державному реєстратору
- Отримання витягу з ЄДР
- Замовлення та отримання печатки
- Відкриття р/р у банку
- Отримання електронних ключів для можливості подавати звітності в електронному вигляді
*Після завершення процедури реєстрації ПП Ви отримаєте повний комплект статутних та реєстраційних документів, які потрібні для ведення бізнесу. При цьому в вартість реєстрації входить не тільки оформлення повного переліку необхідних документів, а й виготовлення печатки. Крім того, Ви отримаєте електронні ключі, з якими зможете складати звітність в електронному вигляді, завдяки чому зможете працювати набагато простіше та швидше.
Вартість реєстрації приватного підприємства ПП
Термін реєстрації ПП 5-7 робочих днів
Скільки коштує відкрити ПП/ЧП в Україні? Відповісти на це питання можна, якщо визначитися з деталями реєстрації ПП.
Самостійна реєстрація передбачає оплату виключно державних мит та банківські платежі. Можна також врахувати додаткові витрати, типу паперу та витратних матеріалів для виготовлення потрібних документів та їх витратних матеріалів, канцелярське приладдя та ін.
Однак варто врахувати, що вартість послуги професійної реєстрації становить лише 2 000,00 грн. Усі реєстраційні платежі включені у вартість послуги. Існують послуги, доступні за додаткову плату.
Наприклад: 1 000,00 – 1 500,00 грн. послуги нотаріуса при засвідченні статуту чи оформленні довіреності. Крім того, при реєстрації часто необхідно вказувати юридичну адресу: замовлення відповідної послуги коштуватиме приблизно 6 800,00 грн. кожного року. З цією послугою є секретарське обслуговування – всього за 100,00 грн. щомісячно. Замовлення печатки – 560,00 грн. Реєстрація платника ПДВ чи єдиного податку – 650,00 грн.
Вартість: 2 000,00 грн.