Реєстрація ПП
у Києві та Україні
Зареєструвати ПП для Вашого бізнесу у найкоротші терміни.
Реєстрація ПП
Реєстрація ПП – процедура, яка не терпить недбалості. Адже реєстрація приватного підприємства легко може зайняти більше часу або вимагати зайвих витрат у разі, припустімо, помилок внаслідок звичайної неуважності під час заповнення паперів. Втім, професійна реєстрація ПП у Києві та інших регіонах України цілком доступна за прийнятними цінами.
Приватне підприємство – що це?
Реєстрація ПП (приватне підприємство) передбачає створення нового суб'єкта правового поля (юридичної особи), заснованого на приватній власності власника (або кількох). Тому власне вартість реєстрації ПП дорівнює вартості офіційного присвоєння цього статусу на державному рівні.
При цьому сплатити вартість реєстрації ПП та стати повноправним власником нового підприємства може не лише юридична особа, а й фізична. Більше того, не обов'язково резидент, адже згідно із законом це можуть зробити і нерезиденти. Створення своєї справи у формі ПП передбачає певні переваги, такі як:
Звичайно, подібний формат підприємництва має і свої мінуси. Наприклад, можливі варіанти взаємодії всіх учасників ПП досі немає чіткої системи регулювання лише на рівні законодавства.
Проте всі необхідні деталі можна заздалегідь прописати у відповідних розділах статуту підприємства.
Можливість вибору системи оподаткування: на загальних підставах чи єдиний податок
Обмеження відповідальності учасників відностно тільки розміру вкладу
Відсутність таких щодо статутного капіталу
Документи для реєстрації фіз. особи
Реєстрація ПП передбачає надання держ. органам переліку відомостей, визначених законом. При проходженні такої процедури, як реєстрація ПП Україна, документи залежать від того, юридична чи фізична особа реєструє бізнес.
Копії паспортів та ідентифікаційних номерів засновників, директора та бухгалтера
Дані про р/р майбутньої фірми і банку, де він відкритий
Копію свідоцтва про держ. реєстрації ФОП, якщо такі є серед засновників
*Реєстрація приватного підприємства також передбачає визначення категорії КВЕД (чим саме ви займатиметеся) та, звичайно, найменування майбутнього ПП.
Також незалежно від того, хто саме (юр.особа чи фізична) подає документи, реєстрація ПП у Києві та інших регіонах передбачає позначення розташування підприємства, контактів (телефон, ел. пошта) та розміру статутного капіталу.
Документи для реєстрації юр. особи
Реєстрація ПП передбачає надання держ. органам переліку відомостей, визначених законом. При проходженні такої процедури, як реєстрація ПП Україна, документи залежать від того, юридична чи фізична особа реєструє бізнес.
Свідоцтва про реєстрацію юр. особи та статутних документів, довідки статистики
Паспортів, ідентифікаційних номерів директора та бухгалтера майбутнього підприємства
Дані про розрахунковий рахунок створюваного підприємства та банку, де він відкритий
*Реєстрація ПП завершується отриманням засновниками документів, що підтверджують його існування у державному правовому полі.
Ці документи необхідні для оформлення будь-яких офіційних взаємин із держ. органами, підприємствами та іншими юридичними та фізичними особами.
Витримка (витяг) з реєстру про всіх фіз. особах – засновниках юр. особи засновника
Нерезидентам знадобиться також витяг з реєстру з даними про реєстрацію закордонної фірми-засновника
Вся процедура реєстрації поетапно виглядає так
Вибір назви приватного підприємства та його перевірка в реєстрі (напр., Найменування може бути вже зайняте)
01
Підготовка рішення про створення ПП, його статуту.
02
Оформлення та надання необхідних документів офіційному державному реєстратору.
03
Отримання довідки статистики.
04
Замовлення та отримання печатки.
05
Відкриття р/р у банку.
06
Отримання електронних ключів для можливості подавати звітності в електронному вигляді.
07
*Після завершення реєстрації ви отримаєте все, що потрібно для здійснення бізнесу. При цьому в вартість реєстрації входить не тільки оформлення повного переліку необхідних документів, а й виготовлення печатки. Крім того, ви отримаєте електронні ключі, з якими зможете складати звітність в електронному вигляді, завдяки чому зможете працювати набагато простіше та швидше.
Вартість реєстрації ПП
Термін реєстрації ПП 5-7 робочих днів
Вартість: 2000 грн
Скільки коштує відкрити ПП в Україні? Відповісти це питання можна, якщо визначитися з деталями держ. оформлення.
Самостійна реєстрація передбачає оплату виключно державних мит та банківські платежі.
Можна також врахувати додаткові витрати, типу паперу та витратних матеріалів для печатки при виготовлення потрібних документів та їх витратних матеріалів, канцелярське приладдя та ін.
Проте варто врахувати, що вартість послуги професійної реєстрації становить лише 2000 грн. Понад те, всі зазначені законом виплати включено у зазначену суму.
Існують послуги, доступні за додаткову плату.
Наприклад, 950–1300 грн. мінімум стоять послуги нотаріуса при засвідченні статуту чи складанні довіреності.
Крім того, при реєстрації часто необхідно вказувати юридичну адресу: замовлення відповідної послуги коштуватиме приблизно 4 800 грн. щороку. З цією послугою є секретарське обслуговування – всього за 100 грн. в місяць.
Заявка на реєстрацію
Заповніть форму і наші юристи дадуть відповіді на Ваші запитання
Заповнюючи та надсилаючи форму Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробкою персональних даних
Замовити дзвінок
Залишіть заявку і ми передзвонимо
Вам найближчим часом
Заповнюючи та надсилаючи форму Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності та обробкою персональних даних
Дзвінок
Напишіть номер телефону, і ми проконсультуємо Вас.
+380672168334
Цей сайт використовує файли cookie для зберігання даних. Продовжуючи користуватися сайтом, ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами
Добре, більше не показувати
Made on
Tilda